четвер, 17 січня 2013 р.


Зміст засідання клубу «Перспектива»
Мета: виявити інтелектуальні здібності учнів (здатність до уважного і міцного сприймання навчальної інформації, її запам’ятовування, мислительної переробки, тобто аналізу і синтезу, узагальнення і конкретизації, систематизації) з метою використання їх в процесі постановки і розв’язання різноманітних навчальних, творчих завдань різних профілів. 
Обладнання: картки для тестування, тест інтелекту (мет. Айзенка).
Хід заняття.

Інтерактивна бесіда:

Психолог: Альберт Ейнштейн , під впливом свого батька, ще в 5 років задумався над питанням, чому магнітна стрілка компасу займає одне й те ж положення. Пізніше це питання неодноразово переформульовувалось, трансформувалось у проблему, спеціальні задачі, що зрештою призвело через 23 роки до створення всесвітньо відомої теорії відносності.

1.      Що таке „інтелект”.
2.      Інструктаж та діагностика інтелекту (тест Айзенка)
3.      Врахування інтелектуальних можливостей учнів в професійній підготовці.
4.  Підведення підсумків












Немає коментарів:

Дописати коментар