Зміст засідання
клубу «Перспектива»
Мета: виявити
інтелектуальні здібності учнів (здатність до уважного і міцного сприймання
навчальної інформації, її запам’ятовування, мислительної переробки, тобто
аналізу і синтезу, узагальнення і конкретизації, систематизації) з метою
використання їх в процесі постановки і розв’язання різноманітних навчальних,
творчих завдань різних профілів.
Обладнання: картки для тестування, тест
інтелекту (мет. Айзенка).
Хід заняття.
Інтерактивна
бесіда:
Психолог: Альберт Ейнштейн , під впливом
свого батька, ще в 5 років задумався над питанням, чому магнітна стрілка
компасу займає одне й те ж положення. Пізніше це питання неодноразово
переформульовувалось, трансформувалось у проблему, спеціальні задачі, що
зрештою призвело через 23 роки до створення всесвітньо відомої теорії відносності.
1. Що таке „інтелект”.
2. Інструктаж та діагностика інтелекту
(тест Айзенка)
3. Врахування інтелектуальних
можливостей учнів в професійній підготовці.
4. Підведення підсумків
Немає коментарів:
Дописати коментар