четвер, 14 лютого 2013 р.


Тренінгове заняття

Мета: визначити профільні та загальні професійні інтереси і схильності учнів за п’ятьма напрямками професій.

Обладнання: картки для тестування, тестова таблиця „Квадрат інтересів”.

Хід заняття.

Психолог: для уточнення, чи вірно ви визначили свій тип професії, скористаємося іншою методикою, яку можна назвати „Квадратом інтересів”.

1.      Інструктаж та опрацювання тестової таблиці „Квадрат інтересів”
2.      Аналіз та порівняння двох методик.
3.      Повідомлення учнів (медпрацівника) „Здоров'я та професія” (додаток)
4. Підведення підсумків














четвер, 31 січня 2013 р.


Заняття

Визначення профільних та загальних професійних інтересів і схильності учнів за п’ятьма напрямками професій.
Обладнання: картки для тестування, таблиця „Типи професій”, таблиця-тест схильностей Климова.
Хід заняття.
1.Розгляд таблиці „Типи професій”.
тип
предмети праці
приклади професій
„Людина – природа”
різні живі організми, біологічні процеси
тракторист-машиніст, рибовод, зоотехнік, агроном
„Людина – техніка”
технічні системи, речові об’єкти, матеріали, види енергії
водій, токар, диспетчер, інженер
„Людина – людина”
люди
продавець, медсестра, секретар-друкарка, бортпровідник, вчитель
„Людина – знакові системи”
умовні знаки, цифри, формули, коди, природні або штучні мови
перукар-модельєр, карбувальник, різьбяр по каменю, фотограф
„Людина – художній образ”
твори літератури, мистецтва

2. Інструктаж та опрацювання тестової таблиці схильностей (мет. Є.Клімова)

 3.Аналіз результатів.


четвер, 17 січня 2013 р.


Зміст засідання клубу «Перспектива»
Мета: виявити інтелектуальні здібності учнів (здатність до уважного і міцного сприймання навчальної інформації, її запам’ятовування, мислительної переробки, тобто аналізу і синтезу, узагальнення і конкретизації, систематизації) з метою використання їх в процесі постановки і розв’язання різноманітних навчальних, творчих завдань різних профілів. 
Обладнання: картки для тестування, тест інтелекту (мет. Айзенка).
Хід заняття.

Інтерактивна бесіда:

Психолог: Альберт Ейнштейн , під впливом свого батька, ще в 5 років задумався над питанням, чому магнітна стрілка компасу займає одне й те ж положення. Пізніше це питання неодноразово переформульовувалось, трансформувалось у проблему, спеціальні задачі, що зрештою призвело через 23 роки до створення всесвітньо відомої теорії відносності.

1.      Що таке „інтелект”.
2.      Інструктаж та діагностика інтелекту (тест Айзенка)
3.      Врахування інтелектуальних можливостей учнів в професійній підготовці.
4.  Підведення підсумків












пʼятниця, 21 грудня 2012 р.

Тема. Організація діяльності «ШКП» ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Коболчин Сокирянського району


                   Тема. Організація діяльності  «ШКП»
                         ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Коболчин
                            Сокирянського району
           Тренінгове заняття


Проблема самовизначення є насамперед проблемою визначення свого способу життя.
                                                                                                    С.Рубінштейн Вступне слово педагога (2 хв.)

Вибір професії –одне з найбільш відповідальних рішень, які приймає людина у житті. Звичайно можна перервати навчання, якщо на третьому курсі інституту ти зрозумієш, що це справа не твоя, а можна через декілька років залишити роботу, яка не подобається. Однак час буде втрачено, та й розчарування  неминуче … Вибір професії, як і будь-який вибір –це прийняття рішення при великій кількості альтернативних варіантів та необхідності  враховувати різноманітні фактори. Є такий вираз: «Щастя-це коли ранком  хочеться йти на роботу, а після роботи –додому».

Програма факультативних занять з «Основ підприємницької діяльності» 10 клас


Програма факультативних занять з
«Основ підприємницької діяльності»
10 клас
За програмою рекомендованою МОНУ:
Основи підприємницької діяльності.Програма курсу за вибором 10-11 класів
загальноосвітніх навчальних закладів. Варвалій З., Сизоненко В.

Програма профконсультування ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Коболчин Сокирянського району



                       Програма профконсультування
                        ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Коболчин
                              Сокирянського району

  

    Головне завдання профільного навчання полягає в підготовці випускника до визначення майбутньої галузі його діяльності. Під час вибору професії важливою є відповідність між психологічними особливостями людини і відповідними характеристиками професій.

Заняття на тему профорієнтації (10-11 клас)


                  Заняття на тему профорієнтації (10-11 клас)

                      ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Коболчин
                          Сокирянського району
                                    
                                Заняття 1
Мета: привернути увагу учнів до питання важливості вибору професії, вчити бачити свої реальні перспективи і можливості, нести особисту відповідальність за своє майбутнє, розвивати вміння планувати і досягати професійних цілей, раціонально використовувати час.
Обладнання: мультимедійний проектор, папір А4, роздруківки рис характеру для кожного учасника, конверти з назвами команд.